Zwroty i reklamacje

SKRÓCONE ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI


Zwroty w ramach odstąpienia od umowy

W celu odstąpienia od umowy bez podania przyczyny i chęci zwrotu towaru, w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży. Możesz to zrobić wysyłając do nas oświadczenie mailem na adres: kontakt@chabrowadolina.pl

Wzór formularza do pobrania tutaj.

Przesyłkę wyślij na adres: Chabrowa Dolina Angelika Kowalczyk, ul. Wojska Polskiego 56, 97-545 Gomunice.

Koszt odesłania towarów ponosi Kupujący i nie jest on zwracany.

Zwracane produkty zapakuj starannie, zabezpiecz szkło i delikatne produkty.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwracanych towarów dokonamy zwrotu kosztów przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji lub na wskazany rachunek bankowy.

Uwaga!

  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta.
  • Nie można zwrócić produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które zostały rozpakowane po dostawie i/lub które nie mogą być zwrócone ze względu na konieczność zapewnienia higieny i ochrony zdrowia. Kupujący nie ma możliwości odstąpienia od Umowy zakupu produktów, które zostały rozpakowane i/lub których ponowne wprowadzenie do obrotu przez Sklep rodziłoby ryzyko w zakresie higieny i ochrony zdrowia Konsumentów.
  • Kupujący nie ma również możliwości zwrotu rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia.
  • Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Kupujący nie ma także możliwości zwrotu otrzymanych drogą elektroniczną kart podarunkowych.

Podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).  

Pełny tekst regulaminu znajdziesz tutaj.

Reklamacje

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@chabrowadolina.pl

Zrób to, zanim odeślesz przesyłkę. To przyspieszy procedurę i ułatwi rozwiązanie sprawy.

Przesyłkę możesz odesłać na adres:

Chabrowa Dolina Angelika Kowalczyk, ul. Wojska Polskiego 56, 97-545 Gomunice.

Zwracane produkty zapakuj starannie, zabezpiecz szkło i delikatne produkty.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu podczas transportu, zaleca się sporządzenie przez Klienta w obecności kuriera protokołu szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki. Nie jest to obowiązkowe, ale przyspieszy i ułatwi proces reklamacyjny.

Wzór formularza reklamacyjnego znajdziesz tutaj.

Pełny tekst regulaminu znajduje się tutaj.

Przewiń do góry